Pytanie z dnia 17 marca 2017

Kupiłam telefon przez internet od osoby która wstawiła ogłoszenie, że telefon zostal wzięty w salonie plusa na przedłużenie umowy. Potwierdzeniem była faktura. Za telefon zapłaciłam 1080 zł. Kupiłam go 16.09.2016 a facet wziął go z saonu 14.09.2016. W styczniu 2017 telefon przestał widzieć karte sim. Zanioslam do.salonu plusa na reklamację. Miesiąc czasu był w sewisie. Wymienili jakąś część i na początku lutego odebrałam. Działał miesiąc czasu i w marcu stało się to.samo przestal czytać kartę sim. Ponownie zanioslam do salonu na reklamację. Następnego dnia dostałam wiadomość z salonu że telefon jest sprawny tylko facet który go wziął przestał go spłacać (okazało się że został wzięty na raty ) i sieć zablokowała numer imei telefonu. Nie zostanie odblokowany poki nie będzie spłacany. W tej chwili jest on nie do.użytku a ja nic nie mogę zrobić. Facet który mi go sprzedał miga się od odpowiedzialnosci i czuję się bezkarny. Chciałam mu go odeslac i prosić o zwrot kosztów na początku się zgodzil za pół godziny wycofał. Byłam ze sprawą na policji ale w niczym nie pomogli nie widzą w tym oszustwa. Chcę udać się jeszcze do rzecznika konsumenta. Czy jest jakaś szansa że mogę odzyskać pieniądze? Czy naprawdę facet jest bezkarny w takiej sytuacji?
Pozdrawiam
Ewelina

Ależ jak najbardziej ma Pani możliwość odzyskać cenę, gdyż telefon z winy sprzedającego jest wadliwy. Przysługuje Pani rękojmia, a dodatkowo możliwość ubiegania się o odszkodowanie. Jednak wszystko (głownie brak woli sprzedającego) wskazuje na to, że trzeba będzie tych praw dochodzić na drodze sądowej.

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 marca 2017 12:06 Zmodyfikowano dnia: 17 stycznia 2019 21:31

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem