Pytanie z dnia 09 maja 2021

14 lutego została dokonana rezerwacja namiotu na przyjęcie weselne została wpłacona zaliczka. W wyniku obostrzeń i po uzgodnieniu nowego terminu został sporządzony aneks do umowy na takiej samej zasadzie jak i umowa wynajmu (umowa i aneks zostały przesłane na e-maila ). Kilka dni temu otrzymałam e-maila, w którym firma oznajmiła, iż aneks nie został podpisany i jest nieaktualny. Czy mogę domagać się zwrotu zaliczki w takiej sytuacji?

Szanowna Pani / Szanowny Panie, to zależy od treści pierwotnej umowy oraz innych okoliczności. Proszę w pierwszej kolejności o przesłanie skanu lub fotokopii umowy. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 maja 2021 17:18 Zmodyfikowano dnia: 10 maja 2021 17:18

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.