Pytanie z dnia 15 czerwca 2018

12.04.2018 zakupiłem asortyment w firmie ......Sp. z o.o. Faktura została opłacona przelewem na następny dzień. Do dzisiaj nie dostałem asortymentu. Gdy kontaktuję się z .........em jestem co najmniej zbywany informacją, że towar "już" został wysłany. Wartość towaru, który zamówiłem wynosi 3834,94 zł netto. Dokonując zamówienia nie byłem poinformowany o takim czasie oczekiwania, wręcz przeciwnie, po opłaceniu faktury dostałem informację: "W przyszłym tygodniu otrzyma Pan klocki..."
Jakie kroki powinienem podjąć, żeby otrzymać swój towar, bądż rozwiązać umową i odzyskać przelane pieniądze. Maciej

Dzień dobry, aby można było ustalić dokładną Pana sytuację, trzeba się zapoznać z korespondencją ze sprzedawcą. Najpewniej będzie Pan mógł odstąpić od umowy i żądać zwrotu pieniędzy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 czerwca 2018 18:19 Zmodyfikowano dnia: 15 czerwca 2018 18:19 Obejrzało: 312 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Wezwać do niezwłocznego przesłania w terminie np. 2 tygodni, zagrozić odstąpieniem od umowy, następnie od umowy odstąpić, wezwać do zwrotu pieniędzy, jeśli nie poskutkuje złożyć pozew w sądzie. Można się jeszcze zastanowić, czy nie doszło do oszustwa. Sprawa wymaga na pewni dogłębnej analizy. Zapraszam do kontaktu.

Odpowiedź nr 2 z dnia 17 czerwca 2018 13:34 Zmodyfikowano dnia: 17 czerwca 2018 13:34

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.