Pytanie z dnia 09 marca 2018

1.10.2017 roku odbyła się inwentaryzacja roczna
Przy podpisywaniu umowy o prace podpisywałam oświadczenie o współodpowiedzialności materialnej.
Do połowy listopada pracowałam w firmie i nie uzyskałam informacji o niedoborach wynikających z przeprowadzonej inwentaryzacji
06.03.2018 dostałam note księgową wzywającą mnie do zapłaty prawie 500zł z racji niedoborów które zaistniały na inwentaryzacji 01.10.2017r.
Ustawa z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości Art 27. punkt 2 mówi o tym że inwentaryzacja powinna być rozliczona w księgach rachunkowych tego roku obrotowego na który przypadał termin inwentaryzacji.
czy to oznacza że nie mogą żądać już regulacji tej kwoty?
Na dzień dzisiejszy nie pracuje już w tej firmie.
Proszę o poradę.

Dzień dobry, czym innym jest rozliczenie inwentaryzacji w księgach rachunkowych, a czym innym żądanie zapłaty z tytułu braków od pracownika. Zastanowiłabym się jednak,z czego dokładnie wynikają braki i czy pracodawca może je udowodnić? Pozdrawiam, Julia Rybczyńska radca prawny

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 marca 2018 19:26 Zmodyfikowano dnia: 11 marca 2018 19:26

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.