Pytanie z dnia 13 czerwca 2018

Zdarzenie w hotelu ............. w Ustce, marzec Dzień Kobiet 2018

Dzień dobry
Byłem już wiele razy w hotelu .............. w Ustce. Za każdym razem byłem bardzo zadowolony. W marcu 2018, w ramach pakietu „Dzień Kobiet” kiedy ostatni raz z żoną tam gościliśmy miał miejsce przykry wypadek. Schodząc po granitowych schodach obok recepcji żona potknęła się, upadla i spadła ze schodów. Po takiej wywrotce na twardym, kamiennym podłożu skutki były bardzo przykre łącznie z utratą przytomności. Panie z recepcji zadziałały bardzo sprawnie. Karetka pogotowia ze Słupska przyjechała bardzo szybko. Natomiast nikt z kierownictwa hotelu nie pojawił się. Liczne obrażenia jak siniaki, stłuczenia , cieknąca krew z nosa itp było widać na początku. Reszta obrażeń wyszła później po szczegółowych badaniach. Leczenie jeszcze trwa . Zakończy się 25.06. Jeszcze raz podkreślam zaangażowanie Pań z recepcji. Natomiast kompletny brak zainteresowania i reakcji ze strony kierownictwa hotelu. Wypadek mógł skończyć sie bardzo niedobrze. Na kamiennych schodach brak osłon antypoślizgowych i jest dość ciemno. Światło zapala się automatycznie po przejściu kilku kroków i są martwe ciemne chwile bez światła, lub z dużym kontrastem. Po powrocie z oddziału ratunkowego szpitala w Słupsku byliśmy w hotelu do następnego dnia. Nadal nikt z kierownictwa hotelu nie wykazał zainteresowania i chęci pomocy. Ewidentnie psuje to renomę hotelu i stawia kierownictwo z złym świetle. Dobro i zadowolenie gości naszym najwyższym celem w tym wypadku się nie sprawdziło, przynajmniej jeśli chodzi o szefa. Próba kontaktu z szafową hotelu kilka dni po wypadku zakończyła się niczym .Hotel nie poczuwał się do odpowiedzialności i nawet nie próbował pomóc ani podsunąć jakiegoś zadośćuczynienia czy jakiekolwiek innej rekompensaty.
Zaraz po wypadku żona przeszła badania tomografem komputerowym głowy w Słupsku i RTG kręgosłupa. Po przyjeździe do Kwidzyna odbyła się konsultacja w szpitalu z chirurgiem i RTG kończyny górnej. Leczenie polegało na smarowaniu maściami stłuczeń, używaniu środkach przeciw bólowych i lekach przeciw zakrzepowych. W związku z krwiakiem pod okiem była konieczność konsultacji z okulistą. Lekarz prowadzący doktor n medycznych specjalista ortopeda nadal nie zakończył leczenia ale ślady wypadku wyraźnie ustępują. Decyzja o zakończeniu leczenia może zapaść podczas następnej wizyty 25.06.2018. Wtedy będzie dostępna pełna dokumentacja medyczna z diagnozami i opisem zabiegów
Pytanie. Czy można domagać się od hotelu jakiegoś zadośćuczynienia lub innej formy rekompensaty za ból i cierpienie i traumę żony.
Pozdrawiam i proszę o sugestię co dalej robić i czy w ogóle coś można domagać się ze strony hotelu Jantar.
Bardzo proszę o odpowiedz emailem.
Stanisław, Kwidzyn

Może Pan starać się o odszkodowanie, konieczne jest wykazanie winy hotelu. Każdy hotel powinien mieć ubezpieczenie od tego typu zdarzeń.

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 czerwca 2018 14:05 Zmodyfikowano dnia: 15 czerwca 2018 14:05

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.