Pytanie z dnia 02 listopada 2018

zakupiłam łóżko termin realizacji 14 dni. minął 1.11 od dziś mam gości których nie mam gdzie położyć spać bo dostałam wiadomość ze łożko 6.11 będzie do odbioru. Gością muszę wynająć hotel,czy jest szansa żeby zwrócili mi pieniądze za niedotrzymanie terminów?

Dzień dobry, jeśli opóźnienie jest zawinione przez dłużnika, można domagać się naprawienia szkody z tego wynikłej. To zależy jednak od konkretnych okoliczności sprawy, np. od tego czy wskazywany termin realizacji nie był obwarowany jakimiś dodatkowymi warunkami (usprawiedliwiającymi zwłokę dłużnika). Pozdrawiam, r. pr. Bartosz Kowalak www.kacprzak.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 listopada 2018 12:00 Zmodyfikowano dnia: 5 listopada 2018 12:00 Obejrzało: 395 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry wszystko zależy od konstrukcji Państwa umowy, ewentualnie od Państwa ustaleń. Umowa, która winna zawierać klauzę dotyczącą kar umownych za opóźnianie z dostawą zamówionego towaru.

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 listopada 2018 13:46 Zmodyfikowano dnia: 5 listopada 2018 13:46 Obejrzało: 395 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.