Pytanie z dnia 23 października 2018
Witam,
Mojemu ojcu zmarł ojciec czyli mój dziadek dnia 1 października br. Złożył do ubezpieczalni potrzebne dokumenty aby otrzymać odszkodowanie po jego śmierci. Dostał pismo że nie otrzyma wypłaty odszkodowania ponieważ pieniądze za ubezpieczenie wpłynęły z zakładu pracy dopiero 10 października czyli tak jakby przez 10 dni nie był ubezpieczony? Czy tak można? Nie było ciągłości ubezpieczenia? A co jeśli by w tym czasie jemu się coś stało? Też by nie dostał odszkodowania? Czy można coś jeszcze w tej sprawie zrobić?
Bartosz Kowalak Radca prawny
Kowalak Jędrzejewska i Partnerzy Kancelaria Prawna
Mickiewicza 18a/3, 60-834 Poznań
Dzień dobry, niezbędne byłoby zapoznanie się z umową ubezpieczenia oraz ogólnymi warunkami umów, które mają do niej zastosowanie. Pozdrawiam Bartosz Kowalak www.kacprzak.pl
Marcin Kamiński Radca prawny
Radca Prawny Marcin Kamiński
Kościuszki 10 lok. 1, 05-500 Piaseczno
Dzień dobry, w mojej opinii ubezpieczenie powinno być ciągle aktywne niezależnie od dokonania wpłaty przez zakład pracy. W celu wydania pogłębionej opinii musiałbym zanalizować dokumenty. W razie pytań jestem do dyspozycji. Z poważaniem Marcin Kamiński Radca Prawny

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.