Pytanie z dnia 29 września 2018

Witam. 18,09,2018r kupiłam samochód w salonie. Samochód miał być do odbioru 28.09.20018r. 26.09.Diler ponaglał zebym wpłaciła polowe kwoty i zarejestrowała samochód cały czas mówiąc ze auto będzie.Wszystko zrobione z mojej strony. 28.09 Pojechalismy po odbiór samochodu niestety samochodu w salonie nie ma nie dojechał. Moje rozczarowanie jest tak wielkie ze jestem stanie zerwac umowe czy mam takie prawo i ile dni mam na zerwanie. Co mam zrobic zeby zerwac umowe.Proszę o szybką odpowiedz

Dzień dobry, aby można było odpowiedzieć na postawione pytanie, należy się zapoznać z umową, jaką Pani zawarła ze sprzedawcą. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 października 2018 11:27 Zmodyfikowano dnia: 1 października 2018 11:27 Obejrzało: 358 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, a czy jest Pani konsumentem czy nabywała samochód na działalność gospodarczą? Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 2 z dnia 1 października 2018 12:29 Zmodyfikowano dnia: 1 października 2018 12:29 Obejrzało: 356 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.