Pytanie z dnia 03 września 2020

Stolarz wykonał nam kuchnie wg projektu. Kuchnia została zrealizowana 9.07 po 2 tygodniach miał przyjechać i wyregulować szuflady i zamaskować rysy na blacie. Dodatkowo doszło jeszcze reklamacja na blat który został uszkodzony podczas montażu i zaczął puchnąć i na 1 zawias. Kilkadziesiąt razy umawiałam się z nim że przyjedzie na dany dzień i godzinę i nie dojechał. Co można w tej sytuacji dalez zrobić. Wysłałam oficjalnie @ z tym że ma naprawić w ciągu 7 dni i to też nie poskutkowało. Pomocy

Dzień dobry można skierować wezwanie na piśmie z zagrożeniem wykonania zastępczego na jego koszt W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 września 2020 14:35 Zmodyfikowano dnia: 3 września 2020 14:35

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.