RODO - biuro rachunkowe

Pytanie z dnia 02 kwietnia 2019

Proszę o wyjaśnienie odnośnie rodo dla biur rachunkowych. Czy konieczne jest prowadzenie rejestru czynności przetwarzania? Czy są jakieś wyjątki? Jak taki rejestr miałby wyglądać? Interesuje mnie głównie rozwiązanie dla jednoosobowego biura rachunkowego, obsługującego mikroprzedsiębiorców

Dzień dobry, co do zasady powinna Pani prowadzić rejestr. Przepisy nie określają jednego wzoru takiego rejestru.

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 kwietnia 2019 14:39 Zmodyfikowano dnia: 8 kwietnia 2019 14:39 Obejrzało: 417 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.