Reklamacja usługi krawieckiej.

Pytanie z dnia 18 marca 2020

Prowadzę zakład krawiecki, wg klientki uszyłam za krótką firankę. Poprawiłam a mimo to klientka chce zwrotu pieniędzy za firankę (nie posiada paragonu) argumentując, że wg niej nie umiem szyć. Czy jestem jej cokolwiek winna, jeśli firanka jest poprawiona i nie ma śladu po poprawce?

Nie, nie musi Pani zwracać pieniędzy jeśli usunęła Pani wadę, o tym mówią przepisy kodeksu cywilnego dotyczące rękojmi. W razie potrzeby proszę o kontakt telefoniczny (694 903 756) lub mail (michal@burtowy.pl).

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 marca 2020 19:27 Zmodyfikowano dnia: 18 marca 2020 19:27

W mojej ocenie dzieło zostało prawidłowo wykonane i poprawione, zwrot się na należy.

Odpowiedź nr 2 z dnia 23 marca 2020 15:54 Zmodyfikowano dnia: 23 marca 2020 15:55

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.