Reklamacja usługi krawieckiej.
Pytanie z dnia 18 marca 2020
Prowadzę zakład krawiecki, wg klientki uszyłam za krótką firankę. Poprawiłam a mimo to klientka chce zwrotu pieniędzy za firankę (nie posiada paragonu) argumentując, że wg niej nie umiem szyć. Czy jestem jej cokolwiek winna, jeśli firanka jest poprawiona i nie ma śladu po poprawce?
Nie, nie musi Pani zwracać pieniędzy jeśli usunęła Pani wadę, o tym mówią przepisy kodeksu cywilnego dotyczące rękojmi. W razie potrzeby proszę o kontakt telefoniczny (694 903 756) lub mail (michal@burtowy.pl).
Mateusz Chabrowski Radca prawny
Kancelaria Radców Prawnych Chabrowski i Partnerzy
Bajeczna 18, 31-566 Kraków
W mojej ocenie dzieło zostało prawidłowo wykonane i poprawione, zwrot się na należy.

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.