Odpowiedzialność developera.

Pytanie z dnia 05 września 2022

Witam. Mieszkam w bloku oddanym do użytku w grudniu 2021r., i mam problem z ciepłą wodą. Otóż w moim mieszkaniu musi zlecieć bardzo duża ilość wody, żeby jej temperatura nadawała się do mycia. Woda czasem leci nawet 5 min, a momentami nie da się uzyskać odpowiedniej temperatury. Deweloper zasłania się norma, która nie definiuje czasu, po jakim w kranie powinna pojawić się ciepła woda. Co mogę zrobić, żeby deweloper zajął się naprawa?

Wezwać dewelpera do usunięcia wady na podstawie rękojmi.

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 września 2022 10:59 Zmodyfikowano dnia: 7 września 2022 10:59

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.