Nie przyznano mi świadczenia w związku z „brakiem opisu operacji”

Pytanie z dnia 30 sierpnia 2019

Witam.
Poddałem się leczeniu szpitalnemu – planowe leczenie operacyjne żylaków prawej kończyny. Mam dodatkowe grupowe ubezpieczenie na wypadek operacji chirurgicznej. Do ubezpieczyciela dostarczyłem kartę informacyjną leczenia szpitalnego. Na podstawie tej karty , powołując się na tysiące paragrafów. W tym samym okresie leczeniu szpitalnemu poddali się moi znajomi, mający takie samo ubezpieczenie. Na wypisie ze szpitala są te same punkty oraz podobne opisy. Cała trójka otrzymała świadczenie. Chcę złożyć skargę na pracownika za nierówne traktowanie klientów. Uważam, że jest to głupota i niechęć pracownika PZU.
Czy może Pan udzielić mi kilka wskazówek podczas pisania skargi.

Aby udzielić pomocy w napisaniu pisma niezbędne jest zapoznanie się z dokumentami, które Pan posiada. Zapraszam do kontaktu.

Odpowiedź nr 1 z dnia 31 sierpnia 2019 12:50 Zmodyfikowano dnia: 31 sierpnia 2019 12:50

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.