Nie przyznano mi świadczenia w związku z „brakiem opisu operacji”
Pytanie z dnia 30 sierpnia 2019
Witam.
Poddałem się leczeniu szpitalnemu – planowe leczenie operacyjne żylaków prawej kończyny. Mam dodatkowe grupowe ubezpieczenie na wypadek operacji chirurgicznej. Do ubezpieczyciela dostarczyłem kartę informacyjną leczenia szpitalnego. Na podstawie tej karty , powołując się na tysiące paragrafów. W tym samym okresie leczeniu szpitalnemu poddali się moi znajomi, mający takie samo ubezpieczenie. Na wypisie ze szpitala są te same punkty oraz podobne opisy. Cała trójka otrzymała świadczenie. Chcę złożyć skargę na pracownika za nierówne traktowanie klientów. Uważam, że jest to głupota i niechęć pracownika PZU.
Czy może Pan udzielić mi kilka wskazówek podczas pisania skargi.
Aby udzielić pomocy w napisaniu pisma niezbędne jest zapoznanie się z dokumentami, które Pan posiada. Zapraszam do kontaktu.

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.