Pytanie z dnia 31 marca 2021

Dzień dobry,
Serwis komputerowy świadomie podjął się naprawy komputera z innego kraju UE. Opłatę za usługę naprawy uiszczono ale komputer wrócił nienaprawiony z wadą istotną-niezdatny do użycia. Warunki gwarancji określono klientowi mailowo jednym krótkim zdaniem: "Udzielamy gwarancji na okres 6 miesięcy". Ponadto brak szczegółowych warunków gwarancji z odesłanym urządzeniem oraz na stronie serwisu. Chciałbym odesłać komptuer do ponownej naprawy, pytanie brzmi: Kto powinien w tym przypadku wziąć na siebie koszty transportu? Czy do powyższego przypadku można powołać się na art. 580 § 1 Kodeksu cywilnego ?

Szanowny Panie, można. Zajmuję się roszczeniami z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży. Jeżeli jest Pan zainteresowany szczegółową poradą w tym zakresie lub sporządzeniem pisemnej reklamacji do sprzedającego, proszę o kontakt. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek

Odpowiedź nr 1 z dnia 31 marca 2021 21:50 Zmodyfikowano dnia: 1 kwietnia 2021 20:02

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.