Marketing dla prawnika - Facebook

Co publikować na fanpage’u firmy?

Czasem mamy morze pomysłów, innym razem kompletna posucha. No właśnie, co publikować na fanpage’u firmy? Zakładamy tu, że nie jesteście specjalistami od social media, a raczej zajmujecie się tym z doskoku pomiędzy jedną wizytą w sądzie a drugą. Dlatego śpieszymy z ratunkiem. Oto kilka sprawdzonych pomysłów, które sprawdzą się, gdy na przemyślenie wpisu zabrakło Wam czasu.  

więcej
Wymiary grafik na Facebooku

Prawda jest taka, że prawie nikt tego nie pamięta. Za każdym razem, gdy przygotowujemy coś na Facebooka (no może z wyjątkiem codziennych postów), sprawdzamy jakiego wymiaru potrzebujemy. A trochę tego jest. Bo inny wymiar ma wspomniany post, inny cover photo (zdjęcie w tle), inny profilówka, inny reklama i tak dalej, i tak dalej…

więcej
Facebook - wprowadzenie

Jesteś aktywny na Facebooku? Ten tekst jest dla Ciebie. Chcę Ci trochę opowiedzieć o mediach społecznościowych: jak ich używać i po co. Często w pracy marketera spotykam się z określeniem (zwłaszcza wśród początkujących przedsiębiorców), że Facebook „nie działa”. Albo, co gorsze, „nie działa tak jak trzeba”. Rozpoczynający swoją przygodę z popularnym „fejsem” często mamy nieproporcjonalne oczekiwania. Myślimy o Facebooku jak o narzędzi...

więcej
Załóż sklep usług prawnych

Naucz się jak rozwijać swoją kancelarię w sieci

Bezpłatne szkolenia
Załóż profil prawnika

Popularne artykuły

LegalTech Forum 2019

Wydawnictwo C.H.Beck zaprasza na konferencję poświęconą trendom rozwojowym w obszarze wykorzystania nowoczesnych technologii w codziennej pracy kancelarii prawnych - LegalTech Forum 2019...

Czas zacząć myśleć, jak stać się dla klienta prawnikiem pierwszego wyboru w 2019

Podejście skoncentrowane na kliencie Nie koncentruj się na tym co łatwe i bezpieczne. W erze komunikacji cyfrowej reagowanie na to co się dzieje u klienta, jest domeną kancelarii nastawion...

DziałPrawny.pl. System do zarządzania dokumentami prawnymi

  Czy prawnicy są innowacyjni? Od zawsze są!   BRZMI JAK GRA SŁÓW, ALE TAKIE SĄ FAKTY. INNOWACYJNOŚĆ NIGDY NIE BYŁA KONKURENTEM PRAWNIKÓW, A JEST NAS...

LinkedIn – profil firmowy. Warto czy nie warto?

Prawniku, wykorzystujesz media społecznościowe jako kanał komunikacji ze swoimi klientami? Jeśli jeszcze nie korzystasz, a chcesz nawiązać wartościowe kontakty biznesowe – z innymi prawnikam...

Problemy prawne Polaków - raport

 

Copyright © 2013 - 2019 specprawnik.pl
All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.