FACEBOOK - zakładamy profil firmowy

FACEBOOK - zakładamy profil firmowy

Wróćmy do źródła. Dużo piszemy o mediach społecznościowych. O trendach . O tym co publikować na fanpage’u firmy . Jakie narzędzia wykorzystywać ( Canva , GIF ). O kontencie . I o skracaniu linków . Zrobiliśmy Wam wprowadzenie do Facebooka , opisaliśmy zasady dobrego profilu prawnika , a nawet podaliśmy poszczególne wymiary grafik . W tym wszystkim chyba zapomnieliśmy o najważniejszym (chyba – bo wielu z Was nadal swoich stron na Facebooku nie ma). Czy wiecie jak w ogóle profil firmowy założyć? Zajmie to zaledwie kilka minut!

Co musisz mieć?

Swój prywatny profil na Facebooku – nie możesz założyć strony firmowej nie posiadając tej prywatnej. Jeśli nie chcesz działać na fajsie, załóż tak zwane konto „fejkowe” – po prostu zarejestruj się podając podstawowe informacje i wykorzystaj profil do założenia strony Twojej kancelarii.

Przygotuj:

Zdjęcie profilowe – Facebook rekomenduje, że powinno mieć wymiary 180×180 px. Pamiętaj, że informacja graficzna jest przetwarzana 60 000 razy szybciej niż tekstowa, dlatego zadbaj o swoją profilówkę. Bądź profesjonalny i budź zaufanie, ale nie zapomnij, że masz być także sympatyczny – najlepsze zdjęcie profilowe prawnika to takie, na którym szeroko się uśmiecha, ale jest formalnie ubrany.

Zdjęcie w tle - rekomendacja Facebooka dotycząca rozmiaru zdjęcia to 851×315 px (maksymalna waga: 100 KB). Wrzuć zdjęcie, które jednoznacznie kojarzy się z kancelarią prawną. Dodaj logotyp.

 

Wszystkie informacje na temat rozmiarów grafik na Facebooka znajdziesz TUTAJ .

Same grafiki możesz przygotować korzystając z Canvy. O tym narzędziu pisaliśmy TU .

 

Krótki opis kancelarii – napisz w czym się specjalizujesz. Zrób to w pierwsze osobie, media społecznościowe (jak sama nazwa wskazuje) mają społeczny charakter. Formalny ton odłóż na bok!

 

Zaczynamy

Krok 1 – zaloguj się na swoim prywatnym koncie.

Krok 2 – Rozwiń opcje stron (trójkąt w prawym górnym narożniku stron). Kliknij „utwórz stronę”.

Krok 3 – w nowym widoku wybierz „firma lub marka”. Kliknij „rozpocznij”.

Krok 4 – uzupełnij dane (jesteś zobligowany do wpisania wszystkiego oprócz numeru telefonu, chociaż w Twoim przypadku właściwiej byłoby go dodać – klienci powinni mieć łatwy dostęp do Twoich danych teleadresowych).

Krok 5 – dodaj wcześniej przygotowane zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle.

Krok 6 – udało się, strona została utworzona.

Krok 7 – skorzystaj z podpowiedzi Facebooka i uzupełnij ważne informacje, takie jak opis strony czy godziny otwarcia kancelarii.

Krok 8 – wróć do naszych wpisów dotyczących prowadzenia profilu na Facebooku na blogu Marketing dla Prawnika i korzystaj z przygotowanego kontentu. Życzymy powodzenia!

PRZEJDŹ DO MARKETING DLA PRAWNIKA