Czy prawnik potrzebuje marki osobistej?

Czy prawnik potrzebuje marki osobistej?

Tym razem podeszliśmy do tematu od innej strony. Sam oceń co Ciebie pobudza do działania i sprawdź dlaczego mógłbyś zbudować markę osobistą. Być może któreś z wymienionych stwierdzeń okaże się Twoim motorem napędowym?

 

Potrzebuję marki osobistej, ponieważ chciałbym pozyskiwać więcej klientów

CHCĘ MIEĆ NOWYCH KLIENTÓW

Marka osobista pozwoli mi pozyskać przewagę konkurencyjną.

CHCĘ MIEĆ LEPSZYCH KLIENTÓW

Marka osobista pozwoli mi przyciągnąć klientów, którzy rozumieją wartość mojej oferty.

CHCĘ MIEĆ LEPSZĄ POZYCJĘ RYNKOWĄ

Marka osobista podniesie wartość mojej kancelarii.

CHCĘ BUDOWAĆ POZYCJĘ EKSPERTA

Budowanie marki osobistej to także budowanie autorytetu, a ja chce się wyróżniać w mojej specjalizacji jako ekspert.

 

Potrzebuję marki osobistej, ponieważ chciałbym zarabiać więcej

NIE CHCĘ KONKUROWAĆ CENĄ/CHCĘ PODNIEŚĆ CENY

Marka osobista podniesie wartość moich usług (klient zrozumie, z czego wynika cena usługi).

CHCĘ SPRZEDAWAĆ WIEDZĘ

Ponieważ budowanie marki osobistej to także budowanie pozycji eksperta, będę miał możliwość udziału w płatnych szkolenia i konferencjach, może nawet wydam książkę.

 

Potrzebuję marki osobistej, ponieważ chciałbym wyspecjalizować i rozwijać kancelarię

CHCĘ POSZERZYĆ OFERTĘ/WYSPECJALIZOWAĆ KANCELARIĘ

Chcę zająć się konkretnym segmentem rynku/rozbudować ofertę, a budowanie marki osobistej pozwoli mi pokazać, w czym specjalizuje się kancelaria.

CHCĘ PROMOWAĆ KANCLEARIĘ

Szukam dodatkowego sposobu na promowanie kancelarii, ale nie chcę wydawać na to kroci, mogę zaproponować tylko swój czas.

 

Potrzebuję marki osobistej, ponieważ chciałbym się rozwijać

CHCĘ POZYSKAĆ NOWE KONTAKTY BIZNESOWE

Chcę przyciągnąć do siebie prawników, którzy specjalizują się w podobnych kwestiach i wymieniać się doświadczeniami.

CHCĘ NABYĆ NOWE UMIEJĘTNOŚCI

Budowanie marki osobistej pozwoli mi zdobyć nowe umiejętności, na których już dawno chciałem się skupić: pisać sprawniej, wygłaszać lepsze przemówienia oraz nauczyć się podstaw marketingu.

 

Potrzebuję marki osobistej, ponieważ chciałbym zrobić coś dla innych

CHCĘ DZIELIĆ SIĘ WIEDZĄ

Budowanie marki osobistej pozwoli mi edukować klientów (w ten sposób przygotuję ich do współpracy).

CHCĘ POMAGAĆ INNYM ROZWIĄZYWAĆ PROBLEMY

Budowanie marki osobistej pozwoli mi wskazywać rozwiązanie prawne osobom, które potrzebują pomocy.