Zbuduj sukces swojej kancelarii - Las Vagas Konferencja, w której uczestniczy 600 prawników

Na konferencji w Las Vegas #Lawyernomics 2016 organizowanej przez największy serwis prawniczy w USA @avvo pada zawsze wiele najbardziej atrakcyjnych rad jak prowadzić praktykę prawną, jak rozwijać kancelarię w nowych internetowych warunkach.  

W tym roku ponad 600 prawników pojawiło się na 3 dniowej konferencji po wiedzę od Scotta Strattena @unmarketing , Mike Ramsey @niftymarketing , Jabez Labret (video:  https://www.youtube.com/watch?v=gGIrvZMrA7o ) i innych. Śledzimy tę konferencję od lat.

Wyłapaliśmy kilka wartych podania dalej wskazówek:  Kilka twittów z konferencji zebraliśmy tutaj:

Dowiedz się więcej o swoich potencjalnych klientach.  

#Dowiedz się jak najwięcej o swoich obecnych i potencjalnych klientach, o ich podstawowych upodobaniach, a także zapytaj o aspiracje i pragnienia. Zademonstruje swoją wiedzę, aby uzyskać ich uwagę.

#Bądź szczery, autentyczny i angażuj się w problemy potencjalnych klientów empatycznie.

#Entuzjazm i zaufanie są kluczem do klientów w Internecie. Roy Ginsburg (artykuł:  http://legalnaija.blogspot.com.ng/2014/08/going-solo-debunking-top-ten-fears-by.html )

Co jeszcze mogę zrobić online, aby sprzedawać swoje usługi?

#Potencjalni klienci chcą dowiedzieć się o Tobie jak najwięcej. Chcą wiedzieć dlaczego Cię zatrudnić.

Większość klientów szuka prawników w swoim mieście, lokalnie. Tworząc stronę zaznacz wyraźnie obszar praktyki,  jak i swoje miasto.

Taktyki marketingowe, które każda kancelaria może wdrożyć od zaraz.

#Nie bój się Internetu. #Nie unikaj Internetu. #Bądź śmiały i odważny.

#Najgorsze, co możemy zrobić, to stworzyć treści, które nie komunikują się z naszymi klientami. Klienci czytają wpisy, by dowiedzieć się, jak rozwiązać swoje problemy prawne. Jeśli treść nie koresponduje z ich problemem, to dlaczego klient miałby je czytać?

 

#Nie unikaj mediów społecznościowych. #Użyj wideo. #Użyj muzyki.

#Znajdź niszę. Tu jeden z podawanych przykładów prawnika, który jest doskonały w swojej niszy: http://www.marlerblog.com/

Na swojej stronie internetowej ogranicz formularz kontaktowy. Ludzie nie chcą wypełniać wielu pól. Nie chcą się rozpisywać zanim Cię poznają. Nie chcą wypełniać więcej niż 2-3 pól formularza.

#Nie bój się opinii.  

"92% of people read reviews before choosing a company" via @MikeRamsey

Kilka podcastów: http://jdblogger.com/1975/jdb-106-lawyernomics-2016-jdblogger-recap/

Ponieważ żyjemy w erze Internetu i innowacji, a klienci reagują na te zmiany szybko, my musimy szybciej dostosować się do tych zmian. Ta fuzja technologii i prawa daje klientom, z których większość nigdy nie zaangażowała prawnika do swojego problemu  – ogromne możliwości, ale też pewność i spokój, którego oczekują od prawnika.

My już staramy się przyczyniać do rozwoju rynku usług prawnych dla milionów osób, rodzin i małych firm. Dołącz do tego ruchu.