Specprawnik w pigułce – część pierwsza
Jak skutecznie korzystać z naszego serwisu? Przed Tobą pierwsza część Specprawnika w pigułce. Piszemy w niej o skutecznym profilu prawnika oraz o właściwej komunikacji z klientem. Krótko i na temat.
Wyróżnij swoją wizytówkę – stwórz skuteczny profil prawnika
1# Dodaj profesjonale zdjęcie
Informacja graficzna jest przetwarzana 60 000 razy szybciej niż tekstowa! Z naszego doświadczenia wynika, że profile ze zdjęciem budzą większe zaufanie klientów, a tym samym przekładają się na wzrost liczby odwiedzin wizytówki prawnika.
Jakie zdjęcie wybrać?
- daj się poznać – klient chce zobaczyć prawnika, z którym umawia się na spotkanie
- bądź profesjonalny – Twój wizerunek ma budzić zaufanie, dlatego zrezygnuj ze zdjęć pokazujących Cię w prywatnej sytuacji
- budź sympatie – badania pokazują, że najlepiej odbierane są zdjęcia, na których fotografowana osoba patrzy lekko uśmiechnięta w obiektyw aparatu.
- zwróć uwagę na jakość zdjęcia
2# Uzupełnij dane osobiste
Napisz przekonujący opis „o mnie” – podziel się informacjami dotyczącymi profilu Twojej działalności. Powiedz klientowi jak pracujesz i co najbardziej Cię pasjonuje. Przekonaj go, że to właśnie ty możesz mu pomóc. Nasza rada: pisz w pierwszej osobie.
3# Dodaj opis spraw
Krótko opisz sprawy, które prowadziłeś, wybierz kategorię problemu prawnego i dodaj słowa kluczowe. Opisy spraw mają ogromne znaczenie - 75% potencjalnych klientów uznaje doświadczenie prawnika za najważniejszy czynnik przy jego wyborze.
PRZEJDŹ TERAZ DO PROFILU PRAWNIKA
Wejdź w interakcję z potencjalnymi klientami – komunikuj się skutecznie
Naszym celem jest zachęcenie potencjalnego klienta do wizyty w Twojej kancelarii. Poznaj jego problemy. Jak to zrobić?
#1 Odpowiadaj na pytania użytkowników. Twoje zaangażowanie:
- zwiększy liczbę odwiedzin Twojego profilu średnio o 43%
- spotęguje Twoją popularność w naszym serwisie
- wpłynie na Twoją pozycję w wynikach wyszukiwania w popularnych wyszukiwarkach poza naszą witryną
- przełoży się na rekomendacje i opinie o jakości świadczonych przez Ciebie usług
Dlatego BĄDŹ PIERWSZYM, KTÓRY ODPOWIE.
! Pamiętaj, że odpowiedzi pojawiają się w Twoim profilu, a tym samym wzbogacają go. !
#2 Nie sprzedawaj
Odpowiedzi na pytania mają zachęcić do kontaktu z Tobą. Nie pozwól, by użytkownik ocenił Twoje zaangażowanie jako nachalną próbę zdobycia nowego klienta. Wytłumacz krótko, co w danej sprawie można zrobić, jakie są rozwiązania. Wzbudź zaufanie, wykaż się profesjonalizmem i zrób doskonałe pierwsze wrażenie.
PRZEJDŹ TERAZ NA FORUM PYTAŃ BEZPŁATNYCH
Włącz się do pomocy - przeglądaj rozmowy i dyskusje klientów serwisu
Niech Cię zauważą! Jeśli uznasz, że inny prawnik nie wyczerpał tematu, dodaj swoją informację. To doskonały sposób, by zwrócić uwagę klienta i zdobyć jego zainteresowanie.
Dzięki Twojej aktywności otrzymasz certyfikat „Pomocny Prawnik”, widoczny w Twoim profilu. Diagnozuj problemy, okazuj zainteresowanie, zyskuj zaufanie i… nowych klientów.
PRZEJDŹ TERAZ NA FORUM PYTAŃ BEZPŁATNYCH
P.S. Zachęcamy do przeglądania naszego bloga „Marketing dla prawnika”. Rozszerzamy tam tematy podjęte w tym artykule.
Czytaj także:
Po co nam forum pytań bezpłatnych?
Jak uzupełnienie profilu wpływa na pozycję w wyszukiwarce?
Jeśli jakaś porada wyda Ci się niejasna, zachęcamy do kontaktu z opiekunem klienta, który wyjaśni Twoje wątpliwości.
PRZEJDŹ DO DRUGIEJ CZĘSCI SPECPRAWNIKA W PIGUŁCE >>>