Specprawnik w pigułce – część pierwsza

Specprawnik w pigułce – część pierwsza

Jak skutecznie korzystać z naszego serwisu? Przed Tobą pierwsza część Specprawnika w pigułce. Piszemy w niej o skutecznym profilu prawnika oraz o właściwej komunikacji z klientem. Krótko i na temat.

 

Wyróżnij swoją wizytówkę – stwórz skuteczny profil prawnika

1# Dodaj profesjonale zdjęcie

Informacja graficzna jest przetwarzana 60 000 razy szybciej niż tekstowa! Z naszego doświadczenia wynika, że profile ze zdjęciem budzą większe zaufanie klientów, a tym samym przekładają się na wzrost liczby odwiedzin wizytówki prawnika.

Jakie zdjęcie wybrać?

- daj się poznać – klient chce zobaczyć prawnika, z którym umawia się na spotkanie

- bądź profesjonalny – Twój wizerunek ma budzić  zaufanie, dlatego zrezygnuj ze zdjęć pokazujących Cię w prywatnej sytuacji

- budź sympatie – badania pokazują, że najlepiej odbierane są zdjęcia, na których fotografowana osoba patrzy lekko uśmiechnięta w obiektyw aparatu.

- zwróć uwagę na jakość zdjęcia

2# Uzupełnij dane osobiste

Napisz przekonujący opis „o mnie” – podziel się informacjami dotyczącymi profilu Twojej działalności. Powiedz klientowi jak pracujesz i co najbardziej Cię pasjonuje. Przekonaj go, że to właśnie ty możesz mu pomóc. Nasza rada: pisz w pierwszej osobie.

3# Dodaj opis spraw

Krótko opisz sprawy, które prowadziłeś, wybierz kategorię problemu prawnego i dodaj słowa kluczowe. Opisy spraw mają ogromne znaczenie - 75% potencjalnych klientów uznaje doświadczenie prawnika za najważniejszy czynnik przy jego wyborze.

 

PRZEJDŹ TERAZ DO PROFILU PRAWNIKA

 

Wejdź w interakcję z potencjalnymi klientami – komunikuj się skutecznie

Naszym celem jest zachęcenie potencjalnego klienta do wizyty w Twojej kancelarii. Poznaj jego problemy. Jak to zrobić?

#1 Odpowiadaj na pytania użytkowników. Twoje zaangażowanie:

- zwiększy liczbę odwiedzin Twojego profilu średnio o 43%

- spotęguje Twoją popularność w naszym serwisie

- wpłynie na Twoją pozycję w wynikach wyszukiwania w popularnych wyszukiwarkach poza naszą witryną

- przełoży się na rekomendacje i opinie o jakości świadczonych przez Ciebie usług

Dlatego BĄDŹ PIERWSZYM, KTÓRY ODPOWIE.

! Pamiętaj, że odpowiedzi pojawiają się w Twoim profilu, a tym samym wzbogacają go. !

 

#2 Nie sprzedawaj

Odpowiedzi na pytania mają zachęcić do kontaktu z Tobą. Nie pozwól, by użytkownik ocenił Twoje zaangażowanie jako nachalną próbę zdobycia nowego klienta. Wytłumacz krótko, co w danej sprawie można zrobić, jakie są rozwiązania. Wzbudź zaufanie, wykaż się profesjonalizmem i zrób doskonałe pierwsze wrażenie.

 

PRZEJDŹ TERAZ NA FORUM PYTAŃ BEZPŁATNYCH

 

Włącz się do pomocy - przeglądaj rozmowy i dyskusje klientów serwisu

Niech Cię zauważą! Jeśli uznasz, że inny prawnik nie wyczerpał tematu, dodaj swoją informację. To doskonały sposób, by zwrócić uwagę klienta i zdobyć jego zainteresowanie.

Dzięki Twojej aktywności otrzymasz certyfikat „Pomocny Prawnik”, widoczny w Twoim profilu. Diagnozuj problemy, okazuj zainteresowanie, zyskuj zaufanie i… nowych klientów.

 

PRZEJDŹ TERAZ NA FORUM PYTAŃ BEZPŁATNYCH

 

P.S. Zachęcamy do przeglądania naszego bloga „Marketing dla prawnika”. Rozszerzamy tam tematy podjęte w tym artykule.

 

MARKETING DLA PRAWNIKA

 

Czytaj także:

Po co nam forum pytań bezpłatnych?

Jak uzupełnienie profilu wpływa na pozycję w wyszukiwarce?

 

Jeśli jakaś porada wyda Ci się niejasna, zachęcamy do kontaktu z opiekunem klienta, który wyjaśni Twoje wątpliwości.

 

PRZEJDŹ DO DRUGIEJ CZĘSCI SPECPRAWNIKA W PIGUŁCE >>>