Słaba obsługa klienta w kancelariach, czego nie robić!

Serwis specprawnik.pl cieszy sie dużą popularnością wsród klientów głownie dlatego, że przybliża klienta do prawnika, pokazując jego "ludzką twarz".

Staramy się, by prawnicy naszego serwisu zrozumieli, że po drugiej stronie jest człowiek, prawdziwa osoba, a nie szybki zysk. Ta osoba przychodzi do serwisu z problemem, jakimś celem, którym jest zwyczajnie "święty spokój" z emocjami, które własnie ma. 

Niestety sporo prawników tego nie rozumie i traci na słabej obsłudze klienta duże pieniądze.

Słaba obsługa klienta:

1) nie zadzwonię/oddzwonię do klienta, nich klient do mnie zadzwoni lub przyjdzie.

BŁAD! Taka obsługa klienta nie ma szans w żadnej profesji. To nie my jestesmy najważniejsi, ale klient, jego problem. Zależy nam na zachęceniu klienta do dalszego kontaktu z nami, czy na znalezieniu przez niego innego prawnika?   

2) nie chce byc oceniany przez klientów

W internecie jak w życiu ciężko uciec przed opiniami i ocenami innych. Na rekomendacje w róznych branżach jest ogromna potrzeba. Ludzie na podstawie ocen i wyborów innych osób dokonuja własnych wyborów. Tak wynieramy hotel (booking.com) , restauracje (tripadvisor.com), produkty (ceneo.pl) i usługi (znanylekarz). Rekomendacje innych klientów, to często kluczowy element decydujacy o wyborze prawnika. Dlatego po każdej obsłuzonej spraie proś klienta o opinie. 

3) nie chce klientów z Internetu

Internet to dziś największe zródło informacji. Korzysta z niego ponad 24 mln Polaków!

Dzieki funkcjonalności Pytania i Odpowiedzi prawnik może skontaktowac się z klientem, który szuka jego pomocy szybciej. Nie musi czekac, aż ktoś zapuka z problemem do jego kancelarii. To pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze wydane na inne formy informowania o swoich usługach. Rozmowa telefoniczna w sprawie sądowej pozwala pozyskać do prowadzenia ciekawe sprawy dla naszych prawników.