Dlaczego warto rozmawiać z klientem?

Rózne formy promocji i wykorzystania wiedzy prawnika.

 
Tu zachodzą rzeczywiste interakcje z klientem, a użytkownicy i czytelnicy stają się ambasadorami prawników , którzy znajdują dla nich czas.
 
Spytaj prawnika nieodpłatnie   umożliwia klientom zadanie pytania i skraca drogę do prawnika. 
Doświadczenie prawnicy  zakładając konto  w serwisie mogą odpowiadać na pytania klientów. Odpowiedzi umieszczane są w profilu prawnika i publikowane w Internecie.  Tysiące użytkowników mogą zobaczyć jaką wiedzę ma prawnik i w czym się specjalizuje.
To proste wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia zamiast wydawania dużej ilości pieniędzy na działania marketingowe. 
 
10 x więcej kontaktów od klientów mają prawnicy, którzy odpowiedzieli na więcejni niż 20 pytań w serwisie. 
 
DEMONSTRACJA WIEDZY Prawnika
 
Odpowiedzi udzielane na pytania użytkowników budują rozpoznawalność prawnika, promują jego nazwisko jako eksperta w danej dziedzinie i służą mu do budowania marki w Internecie.
Regularne pisanie bloga przez prawników wymaga wiele wysiłku, samodyscypliny. Odpowiadanie na pytania klientów to jak pisanie mikrobloga. Odpowiedzi nie muszą być długie. Czasem ważniejsze jest, że prawnik udzielił pierwszy odpowiedzi, klienci cenią sobie szybki czas reakcji.