7 najczęstszych obaw prawników dotyczących serwisu SpecPrawnik.

 

Niektórzy prawnicy początkowo bardzo nieufnie podchodzą do próśb zespołu, aby założyli profil w serwisie SpecPrawnik.pl. Najczęściej związane jest to z niewiedzą o tym, jakie korzyści daje obecność w serwisie.

Zawsze tłumaczymy dlaczego ważne jest kompleksowe podejście do obecności w internecie. Nasza gwarancja dostarczenia potencjalnych klientów bardzo pomaga w przełamywaniu barier i uprzedzeń.

Postanowiliśmy wskazać 7 najczęstszych uprzedzeń prawników do obecności w Internecie:

1. Nie interesuje mnie, nie potrzebuje takich miejsc. Mam swoją stronę www.

Bardzo się cieszymy jak mamy do czynienia z nowoczesnym, świadomym potęgi Internetu prawnikiem. Posiadanie profesjonalnej strony www jest niewątpliwie zaletą, ale absolutnie nie koliduje z korzystaniem z naszego serwisu. Zakładając profesjonalny profil prawnika np. zamieszcza się adres strony internetowej i zwiększa się też automatycznie jej popularność. Od razu strona będzie odwiedzana również przez tysiące klientów poszukujących prawników. To świetny sposób na wypromowanie swojej kancelarii i na pozyskanie nowych klientów.

2. Nie będę udostępniał moich danych  

Podanie danych kontaktowych nie wiąże się z ryzykiem dla prawnika. Dane prawników jako ludzi zawodu zaufania publicznego są do znalezienia w Internecie. Im rzetelniejsze informacje zostaną podane, im one będą bardziej przydatne tym większa jest szansa na zlecenie od klienta.

3. Nie mam czasu na wypełnianie konta

Doskonale rozumiemy w dzisiejszych czasach każdy z nas narzeka na deficyt czasu. W szczególności prawnicy w małych kancelariach, którzy muszą sami o wszystko zadbać. Także prawnicy o dużym prestiżu lub renomie wskazują na brak czasu. Serwis wychodzi temu naprzeciw. Bazując na informacjach otrzymanych od prawnika Zespół Specprawnik tworzy profil, który wyróżnia prawnika od innych na rynku i wzmacnia markę prawnika w sieci.

4. Mam swoich klientów, nie potrzebuje nowych.

Zawsze fajnie mieć grono stałych klientów. Warto jednak pamiętać, że liczba prawników na rynku nieubłaganie wzrasta. Młody narybek wkracza na rynek pracy często z konkurencyjnymi stawkami, co nęci klientów, nawet lojalni klienci w obliczu obniżenia kosztów usług prawnych mogą chcieć zmian. Sprawy w Sądach ciągną się latami i warto tez zadbać o swój kalendarz za 3 miesiące. Profil to pomysł na nowych klientów i pozyskiwanie nowych spraw. To proste zabezpieczenie przyszłości.

5. Nie chcę być oceniany przez klientów

Prawnicy tak jak inni usługodawcy tacy jak lekarze, restauratorzy, kucharze, są wystawieni na opinie. Inni klienci chcą znać opinię o prawnikach. Opinie często decydują o wyborze tego lub innego specjalisty. W portalu specprawnik.pl każda opinia przechodzi przez serwis a jej wiarygodność jest sprawdzana.
 

6. Moi klienci trafiają do mnie wyłącznie z polecenia.

Często specjaliści dostają wiele rekomendacji a stali klienci nie muszą korzystać z pośrednictwa Internetu, aby się umówić z prawnikiem. Tak się składa, że korzystanie z naszego serwisu zapewnia jeszcze większą ilość rekomendacji i poleceń. Mając dostęp do wielu nowych klientów prawnik otwiera przed sobą możliwości wzmocnienia swojej marki, a klienci coraz częściej polecają sobie prawników nawzajem.


7. Mam złe doświadczenia z klientem z Internetu.

Zawsze cieszymy się, że prawnik o tym wspomina, gdyż w naszym serwisie szczególny nacisk kładziemy na weryfikację stron i jakość usług i spraw. Nasi moderatorzy z ogromną dokładnością codziennie selekcjonują setki spraw i napływające pytania, dokładając wszelkich starań, by wszystkie dane i opisy były dokładne dla prawnika. Ryzyko niemiłych doświadczeń z nieuczciwymi klientami istnieje też w realnym świecie, gdy ten puka do drzwi kancelarii. W naszych produktach, w których prawnik sprzedaje usługę przez Internet pieniądze od klienta pobierane są z góry lub żądana jest wpłata zaliczki. Takie profesjonalne podejście do każdej sprawy i każdego klienta w dużym stopniu ułatwia pracę i eliminuje ryzyko.