Pytanie z dnia 31 maja 2017

Dzień dobry, dwa miesiące temu wysłałam do naprawy pompę paliwa warta 3 tys. złotych.Przedstawiciel tej firmy obiecywał ze naprawi ja w ciągu tygodnia, rozmawiając z nim uzyskuje taka odp. " przesyłka zostala wysłana" albo " pomylił adresata". Co mam zrobić w tej sytuacji ?

Dzień dobry, polecam wysłać oficjalne wezwanie do wykonania umowy, pod rygorem odstąpienia i dochodzenia odszkodowania. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 czerwca 2017 14:42 Zmodyfikowano dnia: 10 czerwca 2017 08:15 Obejrzało: 260 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Zależy od tego na jakiej podstawie, po jakim okresie została pompa przesłana do naprawy. Najprawdopodobniej będzie możliwość żądania zwrotu uiszczonej ceny.

Odpowiedź nr 2 z dnia 3 czerwca 2017 15:33 Zmodyfikowano dnia: 3 czerwca 2017 15:33 Obejrzało: 259 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.