Pytanie z dnia 15 lutego 2016

Urządzenie kupione w lombardzie przestało działać poprawnie po tygodniu od zakupu. Wada urządzenia ukazuje się po około 2 godzinach działania urządzenia, więc nie było fizycznej możliwości dostrzeżenia tej wady przy zakupie. Właściciel lombardu odmówił przyjęcia zwrotu gdyż minął tydzień od zakupu. Jest jakiś zapis który daje mi możliwość wymiany bądź oddania urządzenia?

Okres gwarancji na sprzedany w lombardzie towar UŻYWANY nie może być krótszy niż rok (zasadą jest 2 letni okres gwarancyjny). Natomiast jeżeli towar miał usterkę/wadę, o której klient został poinformowany, termin na realizację reklamacji mógł zostać skrócony jeszcze bardziej, ale musiałoby to wynikać wprost z treści umowy. Proszę zapoznać się z treścią umowy zakupu.

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 lutego 2016 15:10 Obejrzało: 342 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.