Marketing dla prawnika

Jak stworzyć Alerty Google?

Jak stworzyć Alerty Google?

 

Prowadzisz działalność w Internecie, dlatego na pewno sprawdzasz co Internet ma o Tobie do powiedzenia. Interesują Cię nowinki z branży, więc trzymasz rękę na pulsie i regularnie szukasz informacji na dany temat wpisując odpowiednie hasło w wyszukiwarkę. Śledzisz co robi konkurencja, toteż jesteś na bieżąco z aktualnościami na ich stronie, postami na Facebooku i wpisami na LinkedInie. Dużo tego. Mnóstwo Twojego cennego czasu poświęcasz na coś, co możesz zrobić jedn...

więcej
Zrób sobie GIFa

Zrób sobie GIFa

 

GIF czyli krótki, animowany obraz, który najczęściej wykorzystywany jest po to, by w zabawny sposób komentować różne sytuacje (taki gif ma raczej kontekstowy charakter). Trwa kilka sekund i jest „zapętlony” czy odtwarzany w kółko. Jest popularny, bo dzięki kompresji jest lżejszy niż filmik, dzięki czemu witryna szybciej się ładuje.

Taki gif możesz wykorzystać na Facebooku czy Instagramie, aby stworzyć ciekawy, ruc...

więcej
Jak odpowiedzieć na opinię klienta?

Jak odpowiedzieć na opinię klienta?

Pytanie, na które można odpowiedzieć dwojako, i to właśnie zrobimy. Na końcu tego wpisu znajdziesz instruktarz jak to zrobić od strony technicznej (to bardzo proste!). A sam komentarz?

 

Odpowiadamy na komentarz POZYTYWNY

Możesz napisać: „dziękuję za pozytywny komentarz”, „dziękuję za miłe słowa” i tym podobne grzeczności. Twoja odpowiedź będzie jednak lepiej odczytana przez komentującego (a prze...

więcej
Narzędzia do promocji kancelarii: Canva

Narzędzia do promocji kancelarii: Canva

Canva to platforma, która pozwala na tworzenie różnego rodzaju grafik – od postów na Facebooka, przez papier firmowy i wizytówki, po prezentacje i infografiki.

Zalety:

Po pierwsze i najważniejsze: aby korzystać z Canvy nie musisz być grafikiem.

Po drugie: rejestracja jest darmowa.

Po trzecie: w zasadzie korzystanie z Canvy też jest darmowe. Serwis wprawdzie oferuje setki pięknie zaprojekt...

więcej
Co cieszy oko? O roli zmysłów w procesie zakupowym

Co cieszy oko? O roli zmysłów w procesie zakupowym

Piszemy dużo o budowaniu wizerunku prawnika w Internecie. Na pewno stosujecie się do naszych wskazówek., dlatego do Waszych kancelarii przychodzi wielu klientów, którzy wstępnie zdecydowali o współpracy na podstawie wiadomości uzyskanych na temat kancelarii w sieci. Czyli jest! Siedzi w poczekalni/pokoju konferencyjnym i czeka (bo przyszedł trochę wcześniej). Czeka i co robi? Jeśli na stoliku zostawiłeś jakąś prasę, być może przerzuca strony. Młodsze pokole...

więcej
Specprawnik w pigułce – część druga

Specprawnik w pigułce – część druga

Jak skutecznie korzystać z naszego serwisu? Przed Tobą druga część Specprawnika w pigułce. Tym razem o blogowaniu, ActivBoxie i zbieraniu opinii. Wszystko bardzo ważne, dlatego czytaj uważnie!

 

Podziel się swoimi komentarzami i spostrzeżeniami – publikuj na blogu

Wpisy na tematy, które interesują klientów, to nie tylko zespół przydatnych porad, z których korzystają użytkownicy. Wykorzystaj mo...

więcej
Specprawnik w pigułce – część pierwsza

Specprawnik w pigułce – część pierwsza

Jak skutecznie korzystać z naszego serwisu? Przed Tobą pierwsza część Specprawnika w pigułce. Piszemy w niej o skutecznym profilu prawnika oraz o właściwej komunikacji z klientem. Krótko i na temat.

 

Wyróżnij swoją wizytówkę – stwórz skuteczny profil prawnika

1# Dodaj profesjonale zdjęcie

Informacja graficzna jest przetwarzana 60 000 razy szybciej niż teks...

więcej
Jak zachęcić klienta, by wystawił opinię na temat naszej usługi?

Jak zachęcić klienta, by wystawił opinię na temat naszej usługi?

Pisaliśmy niedawno o roli opinii i rekomendacji w procesie pozyskiwania klienta online. Pamiętasz o efekcie ROPO czyli zachowaniu klientów polegającym na szukaniu opinii o usłudze w Internecie przed skorzystaniem z niej offline? Utkwiło Ci w pamięci, że najczęściej zasięgamy opinii właśnie o słudze prawniczej? Wiesz zatem, że zbieranie opinii w dobie Internetu jest nie tyle wskazane, co konieczne. Ale… jak to robić?

 

więcej
Po co nam forum pytań bezpłatnych?

Po co nam forum pytań bezpłatnych?

Czy wiecie, że Specprawnik otrzymał StartUp Europe Awards 2017 w kategorii Prawo i będzie reprezentował Polskę podczas finału konkursu w Brukseli? Nie wspominamy o tym, by się pochwalić, ale aby zwrócić uwagę na to, dlaczego się tam znaleźliśmy. Stworzyliśmy rewolucyjne na polskim rynku narzędzie przyśpieszające i poprawiające działanie kancelarii oraz umożliwia...

więcej
Załóż sklep usług prawnych

Naucz się jak rozwijać swoją kancelarię w sieci

Bezpłatne szkolenia
Załóż profil prawnika

Popularne artykuły

Get to know - Forum Profesjonalnych Pełnomocników we Wrocławiu

Promowanie usług prawnych w nowatorskim ujęciu – o tym będziemy rozmawiać podczas Forum Profesjonalnych Pełnomocników „Get to know” we Wrocławiu. Konferencja odbędzie się ...

Wdrażamy marketing w kancelarii

Zakładamy, że już sobie to postanowiłeś.  Ruszasz z promocją kancelarii w Internecie. W Twojej głowie z pewnością kłębi się mnóstwo myśli i rodzi pytań, na które nie znasz odpow...

Twoja strona internetowa – nie popełnij tych błędów!

Pisaliśmy o trendach w web designie. Jeśli jesteś na etapie projektowania strony swojej kancelarii lub modernizujesz tę istniejącą to oczywiste, że chcesz, aby była najlepsza i najnowocześniejsza....

Strona internetowa prawnika w zgodzie z panującymi trendami

O trendach w web designie dla tych, którzy dopiero myślą o stronie internetowej swojej kancelarii lub planują modernizację tej istniejącej. Rozsądnie i w zgodzie z Twoimi potrzebami oraz ...

Coś za coś. Czym jest reguła wzajemności i jak ją wykorzystać, aby pozyskać klienta?

Zastanawiasz się jak szybko i skutecznie pozyskać klienta w Internecie? Jedną z wykorzystywanych w sprzedaży technik jest reguła wzajemności. Czym jest i czy ty również możesz ją stosować? ...

Copyright © 2013 - 2018 specprawnik.pl
All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.