Marketing dla prawnika

Zrób to sam – wizytówka

Potrzebujesz wizytówki, ale:

  1. nie chcesz korzystać z gotowych kreatorów, które nie pozwalają na stworzenie indywidualnego projektu, dedykowanego tylko Twojej kancelarii?
  2. masz swoją wizję tego, jak taka wizytówka powinna wyglądać, ale nie masz pod ręką grafika, który ją przygotuje?

 

Z pomocą przyjdzie Ci Canva, o której pisaliśmy

więcej
Jak (NIE) odpowiadać na pytania użytkowników?

Powiemy wprost. Prawnicy często nas pytają dlaczego mieliby nieodpłatnie udzielać się na forum pytań bezpłatnych. No właśnie. Po co udzielać darmowej porady? Przecież pracowałeś ciężko, by wiedzę prawną pozyskać, dlaczego miałbyś ją oddać za darmo? Pisaliśmy o tym wielokrotnie: że to pomaga pozyskać klienta (o tutaj ) i że forum to doskonały barometr trendów, kt&oa..;.

więcej
Prawniku, bloguj!

To jeden z ważniejszych tekstów, który dla Was przygotowaliśmy. Prawniku, bloguj! Blog to nowa furtka. Furtka, na którą zerkasz, ale nie chcesz jej otworzyć. Bo nie masz czasu. Bo nie widzisz sensu. Bo nie wiesz jak zacząć. A ta furtka może wiele zmienić. Może dziś nie dostrzegasz szans, które niesie za sobą blogowanie. Ale pewnego dnia przyznasz, że była to jedna z lepszych decyzji w Twoim zawodowym życiu.

więcej
Jakiej porady prawnej szukają Twoi potencjalni klienci?

Tylko w ostatnim roku Internauci zadali prawie 20 tys. pytań na naszym forum pytań bezpłatnych . Pytania te pogrupowane są według kategorii: działalność gospodarcza, dzieci i rozwody, majątek i podatki, nieruchomości, praca, przestępstwa i wykroczenia, spadki i testamenty, spółki, spory z firmami, sprawy bankowe, sprawy pracownicze, sprawy ubezpieczeniowe, umowy, własność intelektualna, zamówienia publiczne, zdrowie.

Kategorie tworzymy po to, aby ...

więcej
Jak stworzyć Alerty Google?

 

Prowadzisz działalność w Internecie, dlatego na pewno sprawdzasz co Internet ma o Tobie do powiedzenia. Interesują Cię nowinki z branży, więc trzymasz rękę na pulsie i regularnie szukasz informacji na dany temat wpisując odpowiednie hasło w wyszukiwarkę. Śledzisz co robi konkurencja, toteż jesteś na bieżąco z aktualnościami na ich stronie, postami na Facebooku i wpisami na LinkedInie. Dużo tego. Mnóstwo Twojego cennego czasu poświęcasz na coś, co możesz zrobić jedn...

więcej
Zrób sobie GIFa

 

GIF czyli krótki, animowany obraz, który najczęściej wykorzystywany jest po to, by w zabawny sposób komentować różne sytuacje (taki gif ma raczej kontekstowy charakter). Trwa kilka sekund i jest „zapętlony” czy odtwarzany w kółko. Jest popularny, bo dzięki kompresji jest lżejszy niż filmik, dzięki czemu witryna szybciej się ładuje.

Taki gif możesz wykorzystać na Facebooku czy Instagramie, aby stworzyć ciekawy, ruc...

więcej
Jak odpowiedzieć na opinię klienta?

Pytanie, na które można odpowiedzieć dwojako, i to właśnie zrobimy. Na końcu tego wpisu znajdziesz instruktarz jak to zrobić od strony technicznej (to bardzo proste!). A sam komentarz?

 

Odpowiadamy na komentarz POZYTYWNY

Możesz napisać: „dziękuję za pozytywny komentarz”, „dziękuję za miłe słowa” i tym podobne grzeczności. Twoja odpowiedź będzie jednak lepiej odczytana przez komentującego (a prze...

więcej
Narzędzia do promocji kancelarii: Canva

Canva to platforma, która pozwala na tworzenie różnego rodzaju grafik – od postów na Facebooka, przez papier firmowy i wizytówki, po prezentacje i infografiki.

Zalety:

Po pierwsze i najważniejsze: aby korzystać z Canvy nie musisz być grafikiem.

Po drugie: rejestracja jest darmowa.

Po trzecie: w zasadzie korzystanie z Canvy też jest darmowe. Serwis wprawdzie oferuje setki pięknie...

więcej
Co cieszy oko? O roli zmysłów w procesie zakupowym

Piszemy dużo o budowaniu wizerunku prawnika w Internecie. Na pewno stosujecie się do naszych wskazówek., dlatego do Waszych kancelarii przychodzi wielu klientów, którzy wstępnie zdecydowali o współpracy na podstawie wiadomości uzyskanych na temat kancelarii w sieci. Czyli jest! Siedzi w poczekalni/pokoju konferencyjnym i czeka (bo przyszedł trochę wcześniej). Czeka i co robi? Jeśli na stoliku zostawiłeś jakąś prasę, być może przerzuca strony. Młodsze pokole...

więcej
Specprawnik w pigułce – część druga

Jak skutecznie korzystać z naszego serwisu? Przed Tobą druga część Specprawnika w pigułce. Tym razem o blogowaniu, ActivBoxie i zbieraniu opinii. Wszystko bardzo ważne, dlatego czytaj uważnie!

 

Podziel się swoimi komentarzami i spostrzeżeniami – publikuj na blogu

Wpisy na tematy, które interesują klientów, to nie tylko zespół przydatnych porad, z których korzystają użytkownicy. Wykorzystaj mo...

więcej
Specprawnik w pigułce – część pierwsza

Jak skutecznie korzystać z naszego serwisu? Przed Tobą pierwsza część Specprawnika w pigułce. Piszemy w niej o skutecznym profilu prawnika oraz o właściwej komunikacji z klientem. Krótko i na temat.

 

Wyróżnij swoją wizytówkę – stwórz skuteczny profil prawnika

1# Dodaj profesjonale zdjęcie

Informacja graficzna jest przetwarzana 60 000 razy szybciej niż teks...

więcej
Jak zachęcić klienta, by wystawił opinię na temat naszej usługi?

Pisaliśmy niedawno o roli opinii i rekomendacji w procesie pozyskiwania klienta online. Pamiętasz o efekcie ROPO czyli zachowaniu klientów polegającym na szukaniu opinii o usłudze w Internecie przed skorzystaniem z niej offline? Utkwiło Ci w pamięci, że najczęściej zasięgamy opinii właśnie o słudze prawniczej? Wiesz zatem, że zbieranie opinii w dobie Internetu jest nie tyle wskazane, co konieczne. Ale… jak to robić?

 

więcej
Załóż sklep usług prawnych

Naucz się jak rozwijać swoją kancelarię w sieci

Bezpłatne szkolenia
Załóż profil prawnika

Popularne artykuły

3 tajemnice skutecznej prezentacji prawnika w Internecie

Ukształtuj wizerunek firmy, zdobądź klientów, zwiększ zyski. Jak? Zaprezentuj swoją działalność w Internecie czyli tam, gdzie są Twoi klienci. W Polsce 78 proc. osób ma dostęp do s...

Problemy prawne Polaków - raport

 

4 elementy, które są najważniejsze na Twoim profilu Specprawnik

Rozmowy o biznesie i prawie w Krakowie

Rozmowy o biznesie i prawie podczas spotkania organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Prawników Przedsiębiorstw oraz kancelarię PwC Legal. Forum odbędzie się 22 listopada (czwartek)...

SzuKIO czyli baza wiedzy dla zamówień publicznych

Doradzasz firmom startującym w przetargu? Wspomagasz instytucje publiczne w udzielaniu przetargów? Piszesz pracę dyplomową lub doktorat z zakresu zamówień publicznych? Częste ...

Copyright © 2013 - 2018 specprawnik.pl
All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.